کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 737864499 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316446 | نظرات: 37895
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

رونمایی سن‌دیسک از فلش درایو با قابلیت انتقال بی‌سیم اطلاعات

شرکت سن‌دیسک که به عنوان یکی از اصلی‌ترین ترین تولیدکنندگان حافظه‌های جانبی در دنیا شناخته می‌شود به تازگی فلش درایوی را معرفی کرده که امکان تبادل اطلاعات به‌صورت بی‌سیم را دارا می‌باشد.


Stick_angle_topright_closed-980x420


به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ شاید برای شما نیز این معضل پیش آمده باشد که در آن واحد خواهان ذخیره‌سازی اطلاعات حیاتی خود در فلش درایو در زمانی باشید که تمامی پورت‌های خروجی یو‌اس‌بی دستگاهتان مشغول است. چاره کار شما بدون شک استفاده از فلش درایو جدید سن‌دیسک است که قابلیت انتقال بی‌سیم اطلاعات را دارا می‌باشد
.

فلش درایو بی‌سیم می‌تواند برای ذخیره، اشتراک‌گذاری و استریم موسیقی، ویدئو، تصاویر و فایل‌های متنی بر روی دستگاه‌های مختلف استفاده شود. نکته منحصر به فرد این محصول، عدم نیاز به ارتباط با یک روتر خارجی است. فلش درایو جدید سن‌دیسک امکان تبادل اطلاعات مابین گوشی‌های مبتنی بر اندروید و iOS تا ظرف ۴.۵ ساعت با هر بار شارژ را دارد و به گفته شرکت سازنده قرار است در ظرفیت‌های ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی تولید شود.

این محصول همچنین قابلیت اتصال به سیستم‌های رومیزی و لپ‌تاپ را از طریق شبکه وای‌فا و پهنای باند ۸۰۲.۱۱ b/g/n با فرکانس ۲.۵ گیگاهرتز را دارا می‌باشد و تمامی اطلاعات منتقل شده به آن توسط شبکه WPA2 کدگذاری می‌شوند. بدین ترتیب می‌توان از این فلش درایوها برای انتقال سریع فایل‌های دیتا مابین لپ‌تاپ، گوشی هوشمند، کامپیوترها مبتنی بر سیستم‌عامل مکینتاش و انواع تبلت ها استفاده کرد.

با بهره‌گیری از این محصول همچنین قادر به انتقال ۵ فیلم اچ‌دی به‌طور همزمان مابین سه دستگاه هستید بدین ترتیب محدودیت فضای ذخیره‌سازی بر روی گوشی‌های هوشمند به کلی از میان خواهد رفت؛ البته این فلش درایو دارای کانکتور USB 2.0 برای شارژ و انتقال فایل کابلی و همچنین گزینه‌ای برای تهیه خودکار فایل پشتیبان از دستگاه‌های متصل شده می باشد.

به گفته شرکت سازنده، فلش درایوهای بی‌سیم مذکور بسته به میزان فضای ذخیره‌سازی با رنج قیمت ۳۰ تا ۱۰۰ دلاری از هم‌اکنون در فروشگاه اینترنتی آمازون و Best Buy به فروش می‌رسند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 27363 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/04/25 تعداد مشاهده: 1585
سافت گذر